Dagar som man kan vara utan, men ändå inte...

Har inte haft ork att rida på en vecka nu... Känns lite sådär, men jag har ju varit sjuk. Eller bara allmänt sliten, hur jag nu kan vara det. Men man kan kanske bli sliten av att inte göra något alls också? =P

Var ute med ett gäng trevliga flickor i fredags. Lite för mycket alkohol blev det visst för några stycken... Bortgjord blev jag det också. Men det var väl rätt kul ändå tror jag, ingen som sagt något i alla fall så riktigt så illa kan det inte ha varit =)

Idag har vi städat och gjort fint här hemma. Adams föräldrar kom på födelsedagsfika. Nu var det ju ett tag sen jag fyllde år men de har inte varit här för det. Vi fick en tårta av NBAB som vi tänkte att vi kunde bjuda på, det var smarrigt =) Så nu är det avklarat och nu är det bara min släkt kvar. Blir förmodligen nästa helg då jag för övrigt är själv fredag morgon till måndag eftermiddag. Någon som vill bo hos mig då? =P Fishermans hos mig på måndagskvällen? =)


Kommentarer
Postat av: Adam

Klart du ska få fishermans, bara jag kan lägga mina labbar på en=P

2009-04-06 @ 06:43:54
URL: http://surrounded.blogg.se/
Postat av: Jess

Eller två =P

2009-04-06 @ 13:31:23
Postat av: Adam

hmm, ja men vi vet ju hur det givk sist du drack sånt? kramades med ett träd istället för med mig;)

2009-04-08 @ 14:28:30
Postat av: Jess

Tss... Det där vet inte du något om =P

2009-04-08 @ 21:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0