Intensiv påskhelg, eller?

Idag har jag verkligen inte gjort något alls. Kom hem klockan fyra i natt, sov till elva, halv tolv kanske... Sen ringde jag min mor och pratade lite. Nu är klockan sex och jag går fortfarande runt i t-shirten jag tog på mig på morgonen. Jag har knappt ätit frukost (det var lite för onyttigt för att kallas frukost =P). Känner mig lite sliten efter två dagars festande (tur jag har en vecka utan arbete att vila upp mig på), men i kväll är det party igen. Nyktert blir det i alla fall. I morgon kommer hela tjocka släkten till mor och far så då får man sitta där några timmar och umgås. Sen kommer Adam hem på eftermiddagen så då är det inte ensamt längre =)

Jag behöver mat... Ska bara orka ta mig till köket och börja stöka... Hästarna väntar på mig också... Sen ska jag till Emmy och träffa de andra tjejerna innan vi ska vidare till festen. Blir nog bilen dit, jag orkar inte cykla >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0