Oh, happy day!

Idag var jag på make-up-party, trodde jag! Det var Mary Kays hudvård och jäklar vad underbart det var =) Känner mig nästan som en ny människa ;-) Den 28:e ska Edina och jag till Kalmar och få testa deras make-up. Det kommer nog bli riktigt kul! Kom hem med cleansing, fuktkräm och foundation idag. Har aldrig haft något sådant i ansiktet, men det blir det ändring på. Känner mig så fräsch! I slutet av maj ska jag ha en klass hemma hos mig. Tror jag nog blir riktigt trevligt. Man får ju en massa trevliga saker från dem =) Kanske skulle bli konsult när jag ändå håller på? Nja... Inte riktigt min typ av arbete va...

Andréa fick en säng av mig idag. Så glad den lilla flickan blev =) Hihi! Katterna i sovrummet så då fick sängen helt enkelt bo i vardagsrummet! I morgon är det förfest där och sen vidare till 29:an. Hoppas det blir lika kul som det varit de senaste gångerna! Så Fishermans och sen får vi se, kanske inte ens kommer därifrån sen =O Har aldrig hänt förut, men man vet ju aldrig ^^

Så på lördag och söndag är det hopptävlingar i Lidahult, planerar att åka dit med kameran. Alltid lika roligt att fotografera!

Kommentarer
Postat av: Adam

men som sagt så behöver ju inte hela flaskan fishermans följa med;)

2009-04-17 @ 06:42:41
URL: http://surrounded.blogg.se/
Postat av: Andréa

MER SPRIT ÅT FOLKET! (Mig alltså)

2009-04-17 @ 10:18:27
Postat av: Nicki

Hej! Allt väl? :)

2009-04-17 @ 16:13:59
URL: http://niickoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0