Freitag dummkopf

Så hade jag glömt bloggen? Nä, jag vet inte.... Min värld känns lite uppochner för tillfället. Eller.... egentligen.... Är den inte det hela tiden? Hu...

I morgon är det Kalmar som gäller. Först hästarna såklart, men sen blir det duschen och vidare mot Kalmar. Sen blir det något ännu mer spännande (och jag kommer bli grymt generad), SEXPARTY =) Jag vet inte än vad det innebär exakt, men det blir nog intressant.

Om mindre än två veckor åker jag utomlands. Flyga för första gången och jag är sjukt nervös inför det. Det förvånar mig inte om jag står kvar vid incheckningen och säger att de andra ska åka utan mig =P Men det vore ju synd, för jag tror det ska bli en riktigt trevlig vecka. Jag undrar om jag inte ska dra med pappa på en liten ridtur dagen då han fyller år. Det hade ju varit lite spännande. Nu är det så att min far tycker det är rätt kul att rida och han lånar gärna min häst och skrittar en runda. Det är väl de högre hastigheterna som han inte riktigt kommer hänga med på =P Men vi får väl se hur det blir med den saken. Kameran kommer i alla fall vara med överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0