2864

Fick deklarationen idag, inte tänkte jag på att den skulle komma nu. Välkommet var det i alla fall. Får tillbaka lite =) Känns bra med tanke på att vi knappt har några pengar alls nu. Väntar fortfarande på pengar från a-kassan. Förhoppningsvis får jag därifrån om två veckor. Tur att det finns snälla familjemedlemmar som låter oss låna lite sålänge.

Skulle haft massor att göra idag, men allt (!) ställdes in. Ja, ja, jag är inte den som inte kan komma på andra saker att göra. Fick sovmorgon och det var skönt för jag kände mig rikitgt seg på morgon, klev inte upp ur sängen förrän halv tio =P Adam kom hem tidigt idag, det var lite trevligt. Nu ska vi köra en runda, fick lite saker att göra. Vi ska till NBAB och se om de har hyrt ut vår lägenhet än och från vilket datum i så fall. Sen blir det en sväng till arbetsförmedlingen, Adam ska få sin reseersättning. Efter det blir det en runda till stallet och hämta sadlar som ska tillbaka till Läckeby. Klockan fem ska jag vara på ridskolan tänkte jag, rasta kameran lite. Lite kul att bara titta på när de andra tjejerna hoppar =)

Nehej... Nu är det fullt upp här =)

Kommentarer
Postat av: emma

Jo jag vet..Det är inte klokt..Känns som att man bara vill lägga sig ner o ge upp.Hatar pengar!!varför måste man vara beroende av dem?Får väl börja äta rötter o bark från träden snart:(

2009-03-27 @ 13:42:03
URL: http://ems86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0