...

Seg dag idag. Kände att jag behövde sova lite i natt så det blev en Imovane framåt halv tre. Vaknade lite sent idag och har varit grymt seg hela dagen. Rörde knappt på mig förrän jag åkte till stallet halv fem. Sen var vi förbi i den andra lägenheten klockan sex, kom en och ville titta lite. Snart är vi av med den. Sen var det hem igen och Adam fixade mat för jag orkade inte... Sen gick han iväg till Daniel så jag blev själv igen =(

Har kännt mig lite övergiven idag. Men det går ju att råda bot på. Mycket trevliga kontakter på msn och några telefonsamtal så är dagen räddad. Fredagseftermiddagen är redan planerad, ridskolan klockan fem och sen blir det party med Emmy och Edina. Känner på mig att det kommer bli riktigt kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0