Spännande liv

Trötthet kan bero på vitaminbrist tänkte jag och gick till apoteket. Köpte vitaminer och kände mig faktiskt piggare. Kan nog inte varit så snabb effekt på vitaminerna i alla fall, för nu vill jag sova... Förmodligen beror det på all koffein jag stoppar i mig för att orka hela dagen. Fast jag har inte tagit några koffeintabletter idag. Ändå höll jag mig vaken under hela mötet på arbetsfömedligen! Tur det bara varade i 20 minuter och så blev det lite extra småprat för Emma var också där =)

Har precis diskat lite. Duktigt gjort av mig måste jag säga! Men nu blev jag så hemskt trött så jag var tvungen att sitta ner och ta det lite lugnt =P Ska fixa mat också. Har haft ganska fullt upp idag så jag hann inte fixa mat innan Adam åkte iväg på fotbollsträning, får bli när han kommer hem i stället. Lite experimenterande i köket. Alltid lika kul, får se vad det blir av det idag =)

Bilderna har jag fått nu! Satt och klippte och klistrade lite igår. Det kommer nog bli riktigt fint när det är färdigt =) Ska göra en bok till katterna och en till hästarna. Ska ta lite mer fina bilder och göra något fint till farmor, jag vet att hon skulle älska det. Hon blev så överlycklig av almanackan jag gav henne till 2008, massor med bilder på katter och hästar. Men jag blev avbruten i mitt klippande och klistrande. Ari kände sig visst lite ensam så det blev en snabb promenad dit sent på kvällen =) Kallt var det också, burr. Men med en babyblå filt och en kopp te blir man snabbt varm igen! Det blev värre när jag skulle hem på natten, då var det ännu lite kallare =P

I morgon vet jag inte hur jag ska hinna med allt om jag ska göra alla de saker jag planerat. Kommer farmor till staden så ska jag med henne till banken och fixa ett uttagskort, full tillgång till farmor och farfars pensionspengar, fniss =P Sen ska vi iväg med två av hästarna till sadelbutiken, se om vi kan hitta en sadel som passar till en av krakarna som är megalustig i ryggen... Ja, jag har då inte hittat någon som är i närheten av att passa. Sen kommer dagens höjdpunkt, hopplektion på ridskolan! Nä, jag får inte ara med och hoppa, men jag ska rasta kameran!

Nehej, nu blir det mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0