Gillar, gillar inte...

Jag gillar inte migrän. Vissa dagar kan jag i alla fall, andra dagar tar det bara stopp. Det gjorde det igår, så när jag kom hem från Kalmar så var det bara bingen direkt. Jag som skulle ridit Hobbe och jobbat Linus och sen åkt till Daniel för han fyllde år. Jaja, får ta en del av det idag i stället. Eller rättare sagt allt. Hobbe får ett hoppass idag, i morgon är det klubbtävling. Tror bara jag hoppar 60 cm då så är det nog inga problem, bara sju hinder så det är ju ingen större ansträgning för honom, mest bara roligt =) Så ska jag jobba Linus en stund, far och Janne byggde upp en rundcorall i söndags så nu ska här tränas. I måndags hade han westernsadeln på sig och undan kom han ju inte. Det här kan nog bli bra! Så kommer Janne och hjälper mig med uppsittningen också. Super! Snart kanske jag kan rida på min groda =)

Igår drog jag med mig Andréa till Tingsryd. Hobbes sadelgjord var en del för lång för Linus så han fick en ny. Typiskt att det inte finns någon vidare westernutrustning någonstans i Kalmar. Jag hittade en fin repgrimma som såg tillräckligt liten ut som jag inhandlade också och en ny flughuva till lillgrabben. Sen begav vi oss vidare till Kalmar och köpte ett nytt schabrak till Hobbe och en mycket fin tröja till mig. Sen hämtade vi Adam och så fick vi i oss lite mat också =)

Idag är jag uppe hemskt tidigt... Undra vad jag ska hitta på då? Funderar på att åka till Lillaverke med kameran. Finns en del fint därute =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0