Hejdå på ett tag...

Så, inatt åker jag. En vecka utan mina kära. Får väl hoppas jag har så roligt med familjen att jag inte hinner få hemlängtan =) Jag har inte packat än, lite svårt att få med sig allt känner jag. Kommer väl stå där en timme innan vi ska åka och fundera på vad jag ska ha med mig. Fyra par skor har jag redan packat ner i alla fall =P Eller nä, jag plockade ju upp ett par igår som jag ville ha på mig då ^^ Nä, men det ska nog gå bra tror jag. Trevligt ska det bli!

Dagarna rullar på. Jag har nog inte ätit tillsammans med Adam på en vecka tror jag. Är ute med girlsen varje dag =)  Mycket trevligt har det varit måste jag säga. Och helgen har varit toppen! Jobb och slit har det varit och så en hel del nöje på det! Hästarna går numer på ett underbart grönbete och blir tjocka. Nella som redan har en massa övervikt.... Hur ska hon se ut när vi kommer tillbaka om en vecka? Hon kommer rulla fram, då ska jag sjunga för henne: "Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?" Fniss! Lille Hobbe... Jag hoppas han klarar magen. Jag får lita på att Adam och Andréa kan hantera det, blir lite jobbigt om jag ska behöva flyga hem tidigare för min älskling har ont i magen =P Men det är väl så, allt händer när man inte kan vara där =/ Japp, mitt största orosmoment. Atarax FTW =P

Ikväll blir det gos med Adam och sova en stund med honom innan vi åker runt två inatt. Flyget går vid sju i morgon bitti. Så, hejdå på ett tag! =)

Kommentarer
Postat av: Ari

Godspeed :)

2009-05-05 @ 12:48:15
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0