Allt......

Inte är det lätt när det är svårt inte. Hu, mycket i huvudet nu... Men det löser sig väl alltid till slut.

Så får man inte a-kassa längre, försäkringskassan är det som gäller nu. Känns ju lite sådär efter allt strul Adam har haft med dem. Men men... Man ska väl inte ha några förutfattade meningar? Det är nog det enda jag saknar med jobb. Man har sin lön och pengarna finns alltid där, ingen som slarvar bort en massa papper som de måste ha för att man ska få sin ersättning. Känner mest bara att jag börjar bli sämre igen, ganska säkert för all stress nu. Skönt ska det bli att komma iväg snart. Bara juni kvar, sen kommer juli med skåneresor var och varannan vecka. Sommarens stora händelse är såklart MORGANRIKS 24-26 juli. Någon häst får jag nog inte med mig, men jag kommer vara där hela helgen i alla fall och träffa underbara morganfolk och nya vänner kan man ju skaffa sig =)

I september är det sedan dags för resa till Stockholm och se Dream Theater och Opeth. Ska bli riktigt najs. Så kanske vi stannar någon dag extra och hälsar på Adams kusiner när vi ändå är där i krokarna =)

I morgon blir det staden med Edina. Ska hämta farfars klocka och fixa den, den hade tydligen gått sönder igen. Mediciner ska han ha också, tur det inte är så långt till honom nu ett tag framöver. Så kan man springa där lite oftare och se till så han håller sig lugn och inte är alltför elak mot sköterskorna... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0